Isnin, 25 Ogos 2008

Carmageddon : Game Keganasan Di Jalan Raya

KLIK SINI UNTUK DOWNLOAD




ESRB Rating - M (Mature)
Software Type - Racing
Style - Demolition/Combat
Release Date - 1997-01-01
System Type - PC

Langkah-langkah perempuan tua yang kecil keluar ke dalam jalan, yakin bahawa hanya kehadirannya sahaja akan memberhentikan lalu lintas jadi dia boleh menyeberang jalan.

Tiba-tiba, di kejauhan, satu bunyi kuat dan gemuruh bersama sedikit lagu, dia pun melihat, melihat anda laju ke arahnya, kereta anda seolah-olah ditujukan terus padanya. Anda mempunyai banyak masa berhenti, bagi mengelakkan perempuan tua. Tetapi gril di depan kereta anda seperti mengekek ketawa dengan gila.

Seperti anda mengesat sos merah dan pekat pada cermin hadapan kereta, anda telah memperolehi tunai berharga untuk meningkatkan prestasi anda kereta dan lebih masa untuk menamatkan perlumbaan.
Ia sungguh ganas, ia sungguh teruk, dan ia berdarah ia adalah Carmageddon



Sepanjang kursus permainan, anda akan memandu lebih daripada 25 buah kenderaan meliputi roadsters untuk membuang trak-trak, bersaing dengan pemandu-pemandu gila yang pengalaman serta tiga dozen litar-litar berbeza. Anda dapat kredit dan wang tunai untuk seumpama auto repair , senjata-senjata kemusnahan dan kuasa unik. Tiga tahap kesukaran (easy, normal, hard) dan multiplay Internet dengan jalan-jalan tambahan adalah juga boleh didapati.

Sebagai cogan kata Carmageddon:

"So many pedestrians, so little time." Feel like some road kill today?
~ Chris Couper, All Game Guide

Game Developer - Stainless Games, LTD.
Release Date - 1997-01-01
System Type - PC
Required OS - Microsoft DOS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan